vrijdag 11 september 2009

The Wouw Factor koopt in bij....

Officiƫl Dealer van: Kars - scrapbookmate - Jalekro bv. - Artemio/ Hubbinont









Heb je iets gezien bij 1 van deze leveransiers dan is de kans groot dat ik het voor je kan bestellen.
** LET OP *** LET OP *** Als ik een artikel voor je moet bestellen kijk ik eerst of hij beschikbaar is. Als dit het geval is moet het betreffende artikel vooraf betaald worden. Dit omdat ik het artikel voor JOUW bestel en ik er niet mee wil blijven zitten, omdat jij je hebt bedacht. Dit is me te vaak ge beurd. Dit zijn de regels met bestellingen. Ben je het er niet mee eens dan kan ik het niet voor je bestellen. Ik bestel alleen als het artikel leverbaar, want jij zit er ook niet op te wachten dat ik je het betaalde artikel niet kan leveren omdat het bij de groothandel niet is. Zo weet jij ook zeker dat je het artikel krijgt.

Geen opmerkingen: